Se adresse

Firmasalgstræning

Book et skræddersyet firmakursus i kundepsykologi og salg hos Lindhardt A/S
Hvad får deltagerne på firmakurset?
Deltagerne får typisk en indsigt i sig selv og andre mennesker, som de sjældent har tænkt over tidligere i deres karriere. Er du en garvet og professionel sælger, som har arbejde med salgspsykologi, så får du helt sikkert genopfrisket nogle værktøjer og metoder, men forvent også at få inspiration til noget af den nyeste forskning indenfor salgspsykologi.
Søren Lindhardt har lang erfaring med mere end 500 firmakurser/foredrag bare indenfor de sidste 10 år, kan du forvente, at kurset vil inspirere gennem eksempler, øvelser og vigtigst den 'How to' viden, som kendetegner Søren Lindhardt.

Historien bag Søren Lindhardt
Søren Lindhardt har startet 7 virksomheder i sin karriere med medejende direktører. Han har solgt 4 af sine virksomheder efter 10 år i markedet og to af virksomhederne med en markedsposition i top 3.

Søren er strateg og inspirator til at ting lykkes. I dag er Søren Lindhardt foredragsholder, businessmentor, underviser og virksomhedsinvestor. Sørens store passion er mennesker og psykologi.

Ring til Søren Lindhardt på 22 744 366 og snak med ham om, hvordan din virksomhed øger salget med et skræddersyet salgskursus. Eller send en mail på info@lindhardt.dk.

Det siger andre om firmasalgstræning

De pårørende skal have den løsning, de inderst inde ønsker

Hanne Elsner er direktør for Fuglebjerg Kistefabrik A/S, en danskejet kisteproducent, som leverer til bedemandsforretninger i hele landet. Hun har taget initiativ til et skræddersyet salgskursus for bedemænd.

For Hanne Elsner er det vigtigt, at man som bedemand kommer hele vejen rundt om de pårørendes og afdødes ønsker, og derfor er hun også glad for de mange positive tilbagemeldinger, hun har fået. Blandt andet at kurset har givet letforståelige værktøjer og erfaringer, som gør det nemmere at tale med de pårørende på deres banehalvdel, uden at det virker som et salg.

Langt bedre klædt på til at læse andre mennesker

Leif Jensen Kramer fra Boesens Begravelsesforretning i Vejle har også deltaget på uddannelsen. Han lærte, at man skal passe på med at vurdere sine medmennesker ud fra førstehåndsindtrykket, og han synes, han er blevet langt bedre klædt på til at læse andre mennesker og undgå fejlbedømmelser. Nu er han klar over, at når for eksempel en pårørende reagerer voldsomt, så har han fået en bedre forståelse for, at det kan skyldes det og det, og når en anden reagerer meget sarkastisk eller som en fandens fyr, så kan der ligge meget mere bag, end man umiddelbart kan se.

Prisryttere
Noget af det vigtigste, Leif Jensen Kramer har lært, er at blive bedre til at tackle prisryttere.

”Når en potentiel kunde ringer og spørger, hvor billigt jeg kan gøre det, har jeg lært ikke at give en pris. I stedet spørger jeg ind til, hvilke ønsker og behov, der skal dækkes. Og så kan jeg ud fra det give et reelt prisoverslag. Som Søren Lindhardt siger, så spiller jeg bolden over på modpartens banehalvdel. Jeg er i det hele taget blevet langt bedre til at spørge ind til, om de også har tænkt på det og det”.
Kontakt os
Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon 22 744 366, eller via formularen herunder.
Navn:
*
E-mail:
*
Telefon:
*
Besked:
 
Lindhardt A/S | Nonnebuen 15 | 3400 Hillerød | Tlf.: 22 744 366